Tuesday, May 10, 2011

KOLEKSI GAMBAR DATUK SITI NURHALIZA BERTUDUNG LITUP










Cantik kan Datuk Siti Pakai tudung litup. Sejuk je tengok muka dia. Datuk Siti pernah janji nak pakai tudung selepas balik umrah dulu. Dia memang pakai tudung tapi semakin hari tudung dia semakin singkat. Kadang-kadang tu dah tak nampak macam pakai tudung. Tak apalah itu adalah urusan dia dengan Allah. Tapi saya sangat berharap dan berdoa supaya Datuk Siti mendapat hidayah untuk pakai tudung penuh. Datuk Siti memang cantik bila pakai tudung macam ni....hehehe

12 comments:

♕ Mr.IX ♂ said... [Reply]

nak pakai tudung pn nk heboh kan...hurmm

dwaty said... [Reply]

kan cantik pakai tudung lengkap....

Piweet said... [Reply]

Mr Ix: tu la kan....mungkin ramai pminat dia sruh dia pkai tdung tp dia tak sedia lg nk pkai...tu yang kejap ada kejap xda tu

Piweet said... [Reply]

dwaty: btol2...org yg pkai tdung ni ada trikan lain taw dr yg free hair...hehehe

G3-lina said... [Reply]

cantik dye pakai tudung kan.. comel mcm anak patung barbie!! rasa nak cubit2 je~ haha

Piweet said... [Reply]

betol2....tp mna bleh cubit2, Datuk K ja yg boleh...hehe

lagenda said... [Reply]

dia mmg lbh cantik bertudung litup. Mgkin suaminya yg x mahu dia bertudung oenuh kot..

zey said... [Reply]

tapi dato' k tak suka siti pakai macam tuh.


sekian,

sharifa said... [Reply]

ttup aurt 2 kn wjib,,,x kra lar kta sdia @ x...mla2 2 mmg lar tpaksa tp lma2 ok n ikhlas,,,allah cpta mnusia utk b'ibadah kpd-NYA,,,jd x kuar sal sdia @ x sdia k...
*RENUNG2 DAN AMALKAN~~~~~~~

Nani said... [Reply]

Siti sejak dulu dikenali sebagai artis baik... cuma ni ja maslahnya... masi tak ikhlas pakai tudung. Doa pada Allah moga dibukakan pintu hatinya utk btudung sepenuhnya...

LUNA LANUN said... [Reply]

bukan main erat lg dato' siti pegang kedua2 belah tngan suami dia, takut terlepas kot.. :P suweet je.. huk3!

LATEST ENTRIES
1. Padah Ketagihan Internet
2. Haram tak haram, fatwa tak fatwa, sama jer..
3. Fitnah Melalui Artikel, Penulis Blog Diarah Bayar RM300,000
4. SEGMEN MARI KUMPUL FOLLOWER

Anonymous said... [Reply]

cantik nya ct ni;-)