Saturday, May 7, 2011

KASIH IBU BAWA KE SYURGA...SELAMAT HARI IBU, MAK

Hari ni merupakan Hari Ibu yang disambut di seluruh dunia. Hari ni biasanya orang kan cakap pasal sayang mak, rindu mak, terima kasih mak, mak sangat baik, pengorbanan seorang mak@ibu dan banyak lagi. Jadi saya pun nak ucap semua benda ni dekat mak saya...hehehe
Ni la mak saya, Jamilah Binti Darus. Umur 53 tahun. Lawa x mak saya???Lawa macam anak dia la kan...hahaha

Bila da besar ni, saya jadi malu sikit nak cium mak, nak sayang mak, nak cakap ' mak, cek saayangg mak', 'mak, cek riiinduu kat mak'. Tapi sayang saya kat mak saya semakin bertambah++++ bila saya da besar, bila berjauhan dengan mak. Cuma segan je nak cium mak, peluk mak macam kecik2 dulu....hehehe

Ni gambar saya ngan mak saya masa hari raya puasa 2010. 

Banyak yang cakap muka saya macam ayah saya. Tapi ada satu bahagian yang saya sama ngan mak saya...nak tau x???jeng3.....Hidung kami sama mancung...hahaha. Tapi xla mancung macam hidung mat salleh tu. Kalau hidung orang melayu tu, da masuk ketegeri mancung dah la.....hehe...Abang saya pun mancung jugak hidung dia, mungkin anak lelaki sama tang bahagian hidung ja...Kalau anak perempuan, kurang sikit mancungnya....hahaha (jangan marah ya my sisters)




.
Ni gambar keluarga saya tapi abang n kakak sulung saya xda dalam gambar ni. I love u all very very much.

Kepada mak n ayah. Cek sayang sangat mak ngan ayah. Cek harap cek sempat balas jasa mak ngan ayah selama ni. Kepada mak dan ayah tercinta cek doakan semoga panjang umur, sihat selalu, bahagia didunia dan di akhirat dan sentiasa diberkhati oleh Allah. 

0 comments: