Wednesday, May 11, 2011

ABANG SALIH YAACOB AKAN KAWIN LAGI SATU = 4 ISTERI

Habeh ja kuliah hari ni, terus nak balik rumah. Dalam perjalanan nak balik tu ternampak satu surat khabar yang bertajuk "Bakal Isteri ke-4 Buka Rahsia Salih Ada Isi" tergantung kat depan satu kedai ni. Rasa berminat la pulak nak baca. Jadi saya pun beli la akhbar tersebut. Lagipun dah lama tak beli surat khabar. Baca melalui online ja.


Dalam perjalanan nak balik tu sempat singgah warung kopi untuk brunch (breakfast + lunch). Makan la siap-siap kalau dah sampil rumah nanti malas dah nak keluar cari makan. Pak cik- pak cik kat situ dah heboh sembang pasal Salih Yaacob nak kawin lagi satu.

Harian metro edisi 12/5/2011

Pak cik 1 : Salih Yaacob nak kawin lagi, ilmu godio dia paka sapa leh           kawin pat 
Pak cik 2 : Biso ilmu dio....
Pak cik 3 : Ilmu gapo? kawe nok etek.....hahaha

****perbualan dalam loghat kelantan. Kalu xsilap bunyi macam tu la..Kawe pon x panda sangat kecek klate...hehe

Melalui akhbar Metro 12/5/2011, Salih Yaacob akan berkahwin dengan seorang anak dara kelahiran Johor, Emi, 24. Hebat kan Salih Yaacob ni dapat anak dara pulak tu sebagai isteri keempat...Mantap-mantap..hehe. Menurut emi, beliau meminati hidung Salih Yaacob. Hidungnya yang mancung membuatkan hatinya bertaut pada Salih Yaacob. Bak kata pepatah 'dari hidung turun ke hati' (gurau ja). Bukan itu sahaja Emi menyukai Salih Yaacob disebabkan sikapnya yang sangat menitik berat ajaran agama, cara beliau membimbing 11 orang anak dan 3 isteri membuatkan Emi kagum dan jatuh hati kepada Salih.

Emi

Bahagia Salih Yaacob bersama-sama 3 isterinya 

Perkenalan pertama antara Salih Yaacob dan Emi bermula atas dasar peminat dengan artis semasa Salih menhadiri satu pementasan di Pulau Pangkor Perak. Hubungan seorang peminat dengan idolanya diteruskan sehinggalah bermulanya bibik-bibik percintaan antara mereka berdua. Hubungan yang mesra berlarutan sehinggalah  mereka berdua memutuskan untuk mengakhirinya dengan  ikatan pernikahan.

Status perkahwinan antara Salih dan Emi masih lagi dirahsiakan. Walaubagaimanapun kelihatan keserian inai di jari Emi. Salih Yaacob menafikan dakwaan tersebut sambil memberitahu "Emi memang suka pakai inai sebelum kenal abang lagi". Yeke Ang Salih? Kalau dah kahwin tu bagitahu jela. Bagitahu sekali rahsia apa yang Abang Salih guna sampai pasang empat ni. Ramai yang nak tau ni..hahaha

Untuk baca dengan lebih lanjut boleh la layari METRO 14/5/2011


8 comments:

DeCrewz said... [Reply]

Ku menumpang gembira dalam jeles... Cemna tu..he3

Piweet said... [Reply]

hahaha....sb pe nk jeles DeCrewz?sptutnya kita bljat dr abg jem ni...hahaha

Khairil said... [Reply]

apa rahsia abng jem ni..tiga2 bini yang dok ada la ni pun kamcing...aku nak tau la rahsia dia...

Piweet said... [Reply]

tu la psal khairil...smua istri dia mcm kamcing ja satu sama laen....biso ilmu abang jem ni...siasat r, pastu wat entri....konpom2 meletup...hehehe

Riff Issues said... [Reply]

abg sam duit byk..xpeerr.

eira said... [Reply]

xmo.......hehe...tetibe aje nihh..

Piweet said... [Reply]

Riff: ye kot...abg jem bnyak show lani...baru2 ni pon dia bwk smua isteri honeymoon kt china

Piweet said... [Reply]

eira: ape yg xmo ni...hehehe