Friday, June 24, 2011

HEADPHONE BARUKU YANG MURAH TAPI POWER

Masa cuti sekolah ari 2 pegi la jalan2 kt Bukit Jambul. Niat nak tngok wayang, tp smua cerita mcm xbest ja. Yg best plak xkuar lg. So pusing2 la kt dlm complex tu. Memang pusing jala sebab fulus mmg tengah kering kontang, usha barang pon dari jauh....kalau p dekat nanti berkenan pulak pastu duit xda, nanti hati jadi tak tenteram.....hahaha

Pusing punya la pusing ternampak la orang ramai tengah serbu satu kedai ni. Erm mesti ada benda yang menarik ni. Rupa-rupanya kedai ni buat promotion jual HEADPHONE. Memang murah headphone yg kedai ni jual. Dalam banyak-bnyak tu berkenan la kt satu headphone ni. Berkenan kat headphone ni sebab harga dia murah dan colour yg stylo. So, piweet pon beli la. Barang yg murah2 bleh la beli. Lagipun megabase dia bleh than la power. Berbaloi-baloi la kalau beli...huhu

Ni la headphone baru den

Macam2 jenis lagi ada kt luar nu. Yg murah, mahal, besar, kecik, lawa, stylo tp yg ni saja mampu beli...hehe

Memang berbaloi-baloi la piweet beli. Base dia mmg gempak. Hanya guna sekeping duit kertas warna merah ja untuk beli ni. Murah kan...hehe


4 comments:

Onitsuka_hana said... [Reply]

aik sebelah warna lain sebelah lagi warna lain.. brapa RM?

Piweet said... [Reply]

hehehe...tu la style...sekeping duit merah ja...murah kan...beli 1 hana, kt kbmall pon ada...huhu

Onitsuka_hana said... [Reply]

mna da baru2 nie hna p xda pun.. erm..1lh, hana suka biskut dalam balang tuu.hehe

Piweet said... [Reply]

yaka....Zero Gravity garden yg bgtaw kawe kta kt kbmall pon ad...hehehe

sekut dale blang 2,sekut feveret kawe...huhu