Thursday, October 21, 2010

MULA BERFIKIR DAN TERUS BERFIKIR


     Sebenarnya sekarang tengah fikir apa yg nk tulis kt dlam blog ni. biasa la bru 1 jam buat blog. metila ternganga-nganga lagi psal blog ni. tapi xpa, da xtaw snagat nk cita apa. baik aku cerita pasal mlm ni. mlm ni mmg borink tahap cipan la. member2 rumah ada yg blik ada yg kluar n ada yg tngah stdy. sebenarnya homeworks bnyak giler yg nk kena buat lg untuk subjek Basic Calculus. belambak-lambak latihan lecturer bagi tadi, padahal latihan yg 2 mggu lpas pon x buat lagi. malasnya la hai. nseb baik xmcm zaman sklah rendah n menengah dulu kan. homework ckup tempoh je kena anta. kalau kat IPG mcm ni. mmg mampus la bdak2 maktab. tapi yg aku cita ni pasal aku la, bdak2 lain ada yg rjin..hehe

      Ingat nk kluar nk g PT(pantai timur hypermarket) tppppp fulus xda la, klu xda fulus kena dok umah je, tngok tv mkan maggi...hehehe. tp mlam ni tv pon xda cita yg best. So, xjadi la nk tngok tv. pas2 nak pegi umah member, tp dorg plak kuar g makan. mkan plak kt KB plak 2. nk pegi umah dorg sb nk amek video teater muzikal kanak-kanak yg aku  belakon ari 2. xjadi lagi agenda aku mlm ni. ermmm erti kata lain, mlm ni mmg borink sb 2 la aku post lg 1 entri mlm ni (entri ke mcm ni)...haha

5 comments:

hitamputeh said... [Reply]

i'm the 1st follower!!he3....rajin2 la tulis noh...jgn mls cm aku..

barbaramori89 said... [Reply]

wah2..wanp ade blog..kelasss gituu...

Piweet said... [Reply]

hahaha...biasa la tie...bru nk berjinak2...huhu
hajat nk jadi jutawan sb 2 buat blog ni...hehe

Piweet said... [Reply]

to alee: hg la my first follower...aku sj ja buat ni...xtaw la terupdate ka x blog ni...awai2 ni rsa nk tlis la...bl lm ckit xtaw la nk jd pa...hahah

hitamputeh said... [Reply]

hahahah...besala tu..xpa2..