Thursday, November 11, 2010

EXAM KALI NI MEMANG GILA

Sudah seminggu rasa tak update blog ni. Biasa la busy sangat dengan exam (panahan malam exam) hehehe. Hari ni terfikir la nak update blog sebab gap exam  4 hari. So, boleh la rehat kejap setelah 4 hari berhempas pulas mengadap buku. Tapi entri kali ni pon saya nak story2 pasal exam jugak la. Dah 4 paper habis, tinggal 1 ja la. Best 2 memang la best sebab dah nak habes tapiiiiii semua paper yg da exam suma kantoi belaka. Memang susah gilerrrr la exam kali ni. Xtaw la nak cakap macam mana susahnya, tak boleh digambarkan dengan kata-kata hehehe. Lagi-lagi untuk paper CALCULUS. Kau memang crazy la calculus. Memang susah betol paper ni. Buka ja soalan, terus meleleh air liur tengok soalan lagi2 untuk soalan struktur dan esei. Masa jawab paper ni, xdak pon satu soalan yang saya conform jawapan 2 betol. Kalau soalan yang suruh prove plak, jawapan saya memang tak sama dengan yang dia mintak. Nampak sangat da salah kan, tapi maybe juma dapat markah untuk method  ja tapi kalau method betol la.  Hurmmm memang kantoi la  paper ni. Risau betol la dengan paper ni, takut failed ja. Tapi try la jugak untuk buat semua soalan sebab lecture da pesan untuk buat walaupun tak reti dan salah (macam pelik ja bunyi). Dah lecturer pesan macam tu, so saya menggoreng sakan la sebab memang tak reti hehe. Untuk soalan objektif boleh la jugak buat tapi masa plak tak berapa nak cukup sebab terlalu focus kat soalan sturktur dan esei. Banyak betol la tapi nya. Nampak sanagt memang teruk exam kali ni.

 


As conclusion, exam semester ni memang susah tahap dewa. Harap-harap saya dapat lulus semua subjek ya Lagi-lagi untuk subjek Calculus. Doa-doa la supaya saya lulus k. 15/11 adalah paper terakhir iaitu pedagogi BI. Ni pun subjek killer jugak macam paper calculus. Doakan supaya saya dapat yang terbaik jugak k. Sekian terima kasih.

0 comments: