Saturday, April 28, 2012

MANISNYA DATUK SITI NURHALIZA BERTUDUNG - WANITA BERTUDUNG LEBIH CANTIK

Sejuk mata memandang bila tengok Siti Nurhaliza bertudung. Cantik, ayu, indah, manis semua ada. Realitinya Siti Nurhaliza belum lagi bertudung secara seriussss.Kalaulah Siti Nurhaliza sudah bertudung mesti ramai peminat yang akan jadikan dia ikon untuk bertudung. Apa pon Piweet berdoa semoga Siti Nurhaliza mendapat hidayah dan dibukakan pintu hatinya untuk bertudung...InsyaAllah =)
Datuk Siti Nurhaliza


Kalau nak tengok lagi gambar-gambar Datuk Siti Nurhaliza bertudung KLIK SINI

Gadis comel ini bernama Wawa Zainal. Mesti ramai lagi yang belum kenal kan. Sekarang ni beliau tengah membintangi Drama Bunga-Bunga Syurga di TV3. Cantikkan dia ni bila bertudung.... Sesungguhnya Piweet telah jatuh cinta dengan Wawa Zainal...hahaha

Wawa Zainal 10 kali lebih cantik bila bertudung...


Fazura... Sungguh manis bila bertudung

Abby Abadi.... Lebih cantik daripada memey bila bertudung...hehehe

Diana Amir... Satu penghijrahan yang baik. Semoga Diana terus istiqamah dan memperbaiki cara bertudung dan berpakaian dari semasa ke semasa.


Heliza Helmi.... Subhanallah, cantiknyaa ciptaan-Mu ini

Tak perlu dinafikan lagi. Heliza memang cantikkkkkk. Cara dia bertudung pon betul, labuh melebihi dada.... Piweet sangat suka cara Heliza berfesyen, sangat cantik dan nampak ada karisma yang tersendiri. Siapa kata bertudung tak boleh berfesyen2. Salah tanggapan tu, boleh TETAPI mesti kena pada caranya supaya ianya tidak menjadi seperti MEMBALUT AURAT (faham2 jela mcm mana membalut aurat tu, panjang pulak kalau nak cerita di sini)


Kesimpulannya......  WANITA BERTUDUNG LEBIH CANTIK DARIPADA WANITA YANG TIDAK BERTUDUNG..... KEPADA WANITA YANG INGIN NAMPAT CANTIK, AYU, MANIS, & INDAH, PAKAILAH TUDUNG..... LEPAS TU BERTUDUNGLAH DENGAN CARA YANG BETUL IAITU BERTUDUNG MENGIKUT CARA ISLAM....=)=)

4 comments:

kindergartenlibrary said... [Reply]

semua comel !!

Piweet said... [Reply]

@Nelly The Strange

ya...semua comel2 kan...hihi

Anonymous said... [Reply]

kan...perempuan bertudung nampak lg ayu, feminin dan baek...huhuhu

Piweet said... [Reply]

@Syakir Rahman
betol 2....mmg nmpak lg ayu, indah dan cantik...lg pon menutup aurat adalah kewajipan bg org ISLAM=)