Monday, January 16, 2012

NOTA PADAT PENYELIDIKAN TINDAKAN 1 (MTE3113) OLEH CIKGU MOHD RIDZUAN AL KINDY


Kali ini Piweet nak kongsi satu benda yang sangat BEST lagi mantap dengan anda semua iaitu Nota Padat Penyelidikan Tindakan 1 (MTE3113)..hehehe... Subjek Penyelidikan Tindakan 1 ialah subjek wajib bagi pelajar PISMP (Program Ijazah Sarjana Muda Perguruaan) di bawah seliaan IPG. Nota-nota padat tulisan Cikgu Mohd Ridzuan Al Kindy sangatlah bagus dan berkualiti (ada  urmmm orang kata..huhu). Mungkin  ada daripada anda telah kenal dengan nota-nota tulisan Cikgu Mohd Ridzuan. Kepada yang belum kenal, Piweet nak kongsikan benda menarik ini dengan anda semua. Mungkin selepas ini anda akan jatuh cinta dengan nota beliau, cewahhh.....huhu=)

Nota yang padat, susunan yang menarik, dan warna yang pelbagai merupakan tagline tulisan nota beliau. Walaupun ringkas, padat dan sendad, nota-nota beliau masih lagi sarat dengan isi-isi penting. Dan yang paling best sangat sesuai untuk dijadikan bahan rujukan semasa belajar dan sebelum peperiksaan. Dan mungkin menjadi paling paling paling best kepada "penggemar study last minute'....hahahaha ( I'm not part of them, I guess...erk yaka?) hihihi=)

Ni la Cikgu Mohd Ridzuan Al Kindy

Ok la, mesti ramai yang dah menggeletar tangan nak download kan....huhuhu
Cara nak download klik saja pada link di bawah=)
MTE3113 PENYELIDIKAN TINDAKAN 1 - MATEMATIK PENDIDIKAN RENDAH KAEDAH
(Nota ni juga sangat sesuai untuk subjek2 lain selain matematik sebab isinya 90% sama untuk Penyelidikan Tindakan)

Anda juga boleh mendapatkan Soalan Latihan dan Soalan Peperiksaan 2010 & 2011 Penyelidikan Tindakan  DISINI

Harap sangat nota ini dapat membantu anda semua. Terima Kasih kepada Cikgu Mohd Ridzuan Al Kindy. Piweet hanya tolong menyampaikan ilmu beliau=)

~ Bersambung ~
**** Nantikan nota seterusnya  (EDU 3107) daripada Cikgu Ridzuan Al Kindy. Anda semua diharapkan bersabar. Sabar itu sebahagian daripada iman=)

2 comments:

dzuandiey said... [Reply]

hihi...untung la..keywords untuk MTE3113 berada di first google search...hahaha...keep it up dude!.. :-)

Anonymous said... [Reply]

terima kasih,jazakallah khairal jaza'..nota yg sgt membantu..