Tuesday, May 8, 2012

NOTA PADAT 'ENGLISH FOR LANGUAGE TEACHERS (ELE 3103)' OLEH CIKGU MOHD RIDZUAN AL KINDY



NOTA PADAT 'ENGLISH FOR LANGUAGE TEACHERS (ELE 3103)' - Semester 5

Kali ini merupakan kali kedua Piweet nak kongsi satu benda yang sangat BEST lagi mantap dengan korang semua iaitu Nota Padat English For Language Teachers ( ELE 3103 )..hehehe.....Subjek ni merupakan subjek Bahasa Inggeris yang dipelajari pada Semester 5 bagi pelajar IPG yang mengambil subjek BI. Nota-nota ringkas Tulisan Cikgu Mohd Ridzuan Al Kindy sangatlah bagus dan berkualiti (ada  urmmm orang kata..huhu). Mungkin  ada daripada anda telah kenal dengan nota-nota tulisan Cikgu Mohd Ridzuan. Kepada yang belum kenal, Piweet nak kongsikan benda menarik ini dengan anda semua. Mungkin selepas ini anda akan jatuh cinta dengan nota beliau, cewahhh.....huhu=)


Nota yang padat, susunan yang menarik, dan warna yang pelbagai merupakan tagline tulisan nota beliau. Walaupun ringkas, padat dan sendad, nota-nota beliau masih lagi sarat dengan isi-isi penting. Dan yang paling best sangat sesuai untuk dijadikan bahan rujukan semasa belajar dan sebelum peperiksaan. Dan mungkin menjadi paling paling paling best kepada "penggemar study last minute'....hahahaha ( I'm not part of them, I guess...erk yaka?) hihihi=)

Ni la Cikgu Mohd Ridzuan Al Kindy

Ok la, mesti ramai yang dah menggeletar tangan nak download kan....huhuhu
Cara nak download klik saja pada link di bawah=)
********
*********

Anda juga boleh mendapatkan nota untuk subjek PENYELIDIKAN TINDAKAN 1- Semester 7:

Harap sangat nota ini dapat membantu anda semua. Terima Kasih kepada Cikgu Mohd Ridzuan Al Kindy. Piweet hanya tolong menyampaikan ilmu & hasil kerja beliau=)

1 comments:

Anonymous said... [Reply]

Thanks for every other wonderful post. The place else may
just anyone get that kind of information in such a perfect way of writing?

I've a presentation next week, and I'm at the search for
such information.
Have a look at my webpage - transfer news soccernet